2009. november 30., hétfő

Új BMW 5




Bemutatták az új BMW 5-ös szériát. Azonban ami elsőre feltűnt nekem, hogy mintha visszaléptek volna az előző modellhez képest, Sokkal kevésbé mondható újszerűnek ez a formavilág, mint az előző, és sokkal nőiesebb, kevésbé sugallja azt a felső középkategóriára jellemző cégvezetők autója karaktert. Karaktere szinte egy az egyben a 3-as sorozatot juttatja az eszembe, csupán a méreteket megnagyobbítva, míg az autó eleje egy BMW 1-es, kissé eltorzítva. Nem tudom, hogy mennyire tudatosan igazították az új 5-öst a többi modellhez. Kétségtelen, hogy az előző 5-ös kilógott a modellpaletta formavilágától, azonban, sokkal izgalmasabb is volt. Továbbá a nagy autókat többnyire nem az alsóbb kategóriák után tervezik, hanem fordítva. Szerintem ez egy határozatlan visszalépés, amit én sajnálatosnak tartok.

1 megjegyzés:

Siklósi Tamás írta...

Örülök, hogy rászántad magad az írásra!:)
Szerintem nem az 1-eshez igazítják a formáját, hanem a GINA tanulmányhoz kezdik alakítani (legalább is a részleteket). Az 1-es egyszerűen csak előbb jelent meg, mint az 5-ös.
Szerintem:)