2010. január 20., szerda

Tokyo Auto Salon 2010

Tokyo Auto Salon 2010 TUNING részleg érdekesség. Az itt bemutatott Honda Insight Sports Modulo Concept lényege: Nnnna ilyet se látsz sűrűn az utakon, de majd ha, akkor a Honda, és akkor majd igen. Körülbelül ennyi, na de...tényleg újat alkottak a Hondaemberek. Aerodinamikailag elvileg "csillagosötös" elemekkel díszítették az autót, szóval nem ..szkógazdaságosakciósspoilerekről van szó (mondjuk, a hátsó cápauszony szerű dolog kistestvérét láttam már valahol "2őé3at" akcióban, na de azok olyanok is voltak).

















Mivel hybrid családi autóról van szó, nagyon nem morcosíthatták, viszont kitalálták, hogyan lehetne, esti környezetben is egyedivé tenni a járművet. A spoilerekbe, nagyon szépen integrált, ledes világítást építettek.
































Ez éjszaka, valami olyat tud, hogy még Xzibit is sírva fakadna ha látná. (és sír is, itt egy fotó)



















Egyébként a Honda nem csak ezzel az egy autóval készült. Nyilván egy visszafogottabb modellhez egy visszafogottabb tuning illik, egy városi kis sportosabbhoz egy városi kis sportosabb,
































egy lepkéshez egy lepkés

































Én, inkább a clean tuning híve vagyok, de szerintem jó kis dolgokat lehetne ezekből a kis elemekből is összehozni, főleg ha több választási lehetőség lenne, vagy lehet hogy már van is.

A végére pedig találtam egy linket a 2009-es honda tuningokról és akkor...
























...szóval akkor találtam EZT...










































...erről nem tudok mit írni. Talán annyit hogy örülök, hogy a Honda más irányba terelte ezt a...még most se tudom hogy mit lehet erre, de szóval, inkább legyen az autó külsején csak grafika, vagy semmi mint hogy. Bár ha a célcsoport a hellokittyfanok voltak, akkor minden rendben. Egyébként a gyémántokkal kirakott kipuf az nem egy felejtős darab .

2 megjegyzés:

Hajnal Emil SZilárd írta...

Kicsit szellős, de érdekes:)
Köszi.

Siklósi Tamás írta...

JEE! Zsír!:)) Amúgy is H-s vagyok...